11. mar. 2010

Nekaj novih poskusov


Tole ustvarjanje pri meni prihaja v valovih, opažam. Zdaj sem v fazi raziskovanja noro lepih blogov ustvarjalk na prostranem področju interneta. Noči so zaradi tega zadnje čase malo krajše, ampak če je pa toliko za videt!! :) In posledica tega je tudi včerajšnja zamenjava "backgrounda" tegale bloga - v rožicah, kakopak, po moje. Meni je všeč!
Sem in tja pa kaj od videnega tudi preizkusim. Na žalost je moj končni izdelek potem le slab približek tega, kar ustvarjajo umetnice, ampak upanje umre zadnje :)



Tale čestitka je nastala pred časom za rojstni dan, ker so mi lanske zaloge pošle in je bilo že nujno. In dobro je tako, ker me je to prisililo, da sem izvlekla vse (no, skoraj vse) škatle in spet začela malo migat!


Pavs mi je zelo lep, ampak moje so le poskusi in približki ...


Tukaj sem prvič poskusila tudi izrezovanje iz pavsa, kar s škarjicami za nohte - da vidim, če sploh imam toliko potrpljenja.
Pa metulju je odpadla ena tipalka, ki še ni prišla nazaj ;)



Tole je moj prvi cvetlični lonček in malo mi je žal, da sem vzela za osnovo modro barvo, ampak za vadbo je v redu.




Pa še ena preprosta okrogla sestavljanka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar