1. apr. 2010

Prvi slovenski in prvi moj izziv


Rodil se je prvi slovenski blog z izzivi.
Samo od daleč sem spremljala, da je ta reč v tujini zelo pogosta, ko sem zasledila, da se je zgodila tudi pri nas, pa moram - nebodisigalen - poskusiti tudi jaz. :)

Prvi izziv zahtena spodnjo postavitev:





Pri moji čestitki ni velike znanosti. Spotoma, ko sem delala letošnje velikonočne čestitke, sem naredila še eno čisto preprosto po zahtevani postavitvi.


4 komentarji:

  1. Uuu to pa se močne zelene barve. :) Super velikonočna voščilnica.

    Hvala, ker si nam se pridružila na CRAFT-alnici. Upam, da se "vidimo" tudi v prihodnje. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) prav všeč mi je pomladno zelena :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lušna čestitka s to veselo zeleno in s to pikčasto jajčko. Mi je všeč. Super, da si prav z nami prvič sodelovala na izzivu. Jaz rada sodelujem, saj s tem večkrat poizkusim kaj novega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako preprosto lepa. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši