20. apr. 2013

Za kateri rojstni dan?

.
Verjetno sem že kdaj zapisala enako ... Čista uživancija je, ko delaš voščilnico za točno določeno osebo in potem o njej razmišljaš, se spomniš, od kod in kdaj se poznaš, kakšnih skupnih pripetljajev ... Je kakor molitev, zahvala ... za to osebo ... in to je tudi darilo za rojstni dan ...
.
Pri tejle sem se poigrala s številom let, ki jih je praznovala slavljenka.
Kateri rojstni dan je praznovala? Kam sem skrila "številko"?
Tisti, ki ugane, pošljem kakšno darilce :)
.

5 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica in če si skrila števila let v rožice bi rekla, da jih šteje letos 35.
    Lep pozdravček
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je. JAz bi rekla pa 80, skrita je v rožicah :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica!
    Tamarino razmišljanje mi je všeč; velike in male rožice in da ne bo isto, bom seštela vse, torej 38 let :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem tudi razmišljala po Tamarino :-) 3 velike rože za desetice in 5 majhnih za enice :-) torej 35 ...drugače pa prekrasna čestitka :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Punce, vse ste razmišljale v pravo smer. Igrala sem se z rožicami, ampak tako skrito, da me je razkrinkala samo Andreja :) 3 velike in 8 malih ali 3 bele in 8 roza. 38 torej. Andreja, oglasi se na ustvarjarije@gmail.com. Hvala vsem za vse komentarje in za igranje :)

    OdgovoriIzbriši