12. maj 2013

Inspiracija

.
Tina in Vladka sta pripravili novo inspiracijo in njima se je res težko upreti ...
Štampiljke niso ravno moje področje in zaloga njih je zelo majhna, ampak poskusit sem vseeno morala :)
Dve za poroko v zlati in bleščeči rdeči in dodatku modre ...
 
.
Pri prvi mi je všeč odtis besedila, ki sem ga naredila enkrat s temnejšo in enkrat s svetlejšo modro.
.
 




3 komentarji:

  1. Super, pri tem izzivu se lepo vidi, kako sploh ni pomembno koliksno in kaksno zalogo stampiljk imamo, ampak kako jih uporabimo. In vsec mi je kako si prepletla te vijugice in vejice in lepo dopolnila z besedilom na maskiranem delu skupaj s srcki. Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo si uporabila štampiljke in obe voščilnici sta zelo lepi. Napis je zelo lepo poudarjen in srčka dodata še pikico na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnici sta zelo lepi, všeč mi je, kako si uporabila štampiljke, da si ustvarila svoj dizajnerski papir. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši