3. feb. 2014

Okroglo ...

.
Vau, že 40? ... Hm, kako, a nismo bili ravnokar 20?!? :)
Ampak vabila sem bila zelo vesela in ženski večer je bil prijeten.
.
Najboljše do zdaj, najboljše štiridesetega leta, najboljše v naslednji desetki ...
Po želji.
.
.

Album je prazen in ima 10 listov (lahko za deset nadaljnjih let do naslednje okrogle).
.
 .
Ko sem delala načrt in obračala papir, se mi je škoda zdelo rezati take lepe liste papirja, zato sem žepke naredila kar iz celih listov, enega manjšega, enega večjega.
.
 .
Na večjega gre 10 x 15 fotografija.
.
 .
V manjšem je okrogel tagec za zapis kakšne lepe podrobnosti, zgodbe, spomina ...
.
.
V večjem žepku je večji tagec z rožico.
.
 .
Zadnja stran.
.
.
Prijavljam na okrogel 100. izziv craftalnice.
.

8 komentarjev:

  1. Prekrasen je in veliko vlozenega casa in truda je v njem. Ja, ta obletnica tudi mene leto caka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit je.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep album, krasni papirji.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, čudovito. Se mi zdi, da se letos vse vrti okrog 40. Tvoj album je prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je zamisel za manjše liste. Velikokrat je tudi meni žal teh ostankov, ki jih ponavadi uporabim pri kakšnih voščilnicah. Zelo lep album je nastal!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si uporabila lepe papirje. tudi meni jih je tako lepe težko razrezati, potem pa se kopičijo v škatli :).
    Hvala, da se igraš z nami v 100ti Craft-alnici,Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan je. A dizajn papira je poseban.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiv in čudovit album.Lepo si porabila ostanke papirjev.
    LP Urška

    OdgovoriIzbriši