14. apr. 2014

Opa jih ima 80

.
Vsakič se kaj novega naučim ... Tokrat sem osvojila besedo "opa". In zraven celo pestro zgodbo ...
.

 .
Rad ima svoj vrt z raznim drevjem in grmovjem.
.
 .
Za darilo je dobil denar za televizijo - ravnokar teče program "80".
.
 .
Za spomin na mlada leta sem dodala vinsko trto.
.
.
Tagec je bil dovolj velik za nekaj besed in podpise.
.
"Zaradi" Tininih štampiljk in šablon jo prijavljam v Galerijo meseca aprila.
.

6 komentarjev:

  1. Super si tole vse skupaj skombinirala in vkomponirala tematiko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zanimiva voščilnica. Vseč mi je pikast napis in kako čudovito si vinsko trto dopolnila z grozdjem - biserčki. Dobra ideja! Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč trta z grozdjem, nasploh si celotno zgodbo krasno vpletla v voščilnico - take so najboljše :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mihaela, kako je moral biti vesel! Tole je pa tako lepa in pozorna voščilnica! Zelo mi je všeč, kako si vanjo tako lepo (in z zgodbo) vključila vse elemente. V čast mi je, da je `gor` tudi Najlepši par :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tuid meni je všeč voščilnica, prelepo si ispeljala svojo zamisel.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in zelo lepo si vse skupaj skombinirala! Krasne barve si združila na čestitki :-))

    OdgovoriIzbriši