27. maj 2014

Pomladna obletnica poroke

.
Kako se razveselim takih posebnih naročil ...
Naj bo voščilnica, malo večja, v bistvu mapa, v katero bodo šli listi A4. Naslovnica naj bo pomladna, igriva, smešna ... Lahko sta na njej kakšen fantek in punčka 3D ... In številka 40 ... In imeni ...
Prav.
.
.
Ob fantku in punčki sta mi takoj prišla na misel tale Sara in njen dragi :)
Sprintala sem slikco, če sem jih želela pritrditi 3D, sem potrebovala tršo podlago, zato sem trši papir namazala z lepilom (na vodni osnovi, sicer za lepljenje servetkov), nanj prilepila print, premazala čez print in pustila, da se posuši.
.
.
Ko sem prišla od kdovekjevsesembilaževmes, je bila slikca sicer suha, ampak lepo zvita :)
Hm, najprej jo obrežem, potem pa bom tuhtala naprej. Ko sem od tega rezljanja skoraj dobila žulj, se mi porodi ideja, da še boljše, če je malo zvito (se ne vidi prav dobro ... stranski robovi so malo navzgor obrnjeni, kot bi punčka nogo res dvignila ...), saj mora biti igriva :)
.
.
Dodala sem še malo igrivih dodatkov in to je to. :)
.
.
Čestitke, Anica in Silvo! 40 skupnih let ni kar tako!
.
Prijavljam:
- na majski izziv Ustvarjalnega dotika - hočem ali nočem, je tudi za moškega :) (Iz vaše trgovinice je gotovo šablona za izrez številk ter štampiljke in šablone metuljčkov.)
- na majski izziv Mavelu.com (Iz vaše trgovinice je gotovo lepilo v svinčniku, ki je nepogrešljivo pri lepljenju drobnih črk in številk, pa glossy accent, s katerim sta prilepljena metuljčka, tudi gotovo.)
- v zaljubljeno Craftalnico
.
Hvala za vse komentarje in obiske!
.

9 komentarjev:

  1. Luštna, igriva, poletna :) taka kot mora biti :) Barbara (Ustvarjalni dotik)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z Barbaro - igrivo in nagajivo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpaticno in lusno je tole.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je luštna. Motiv si zelo lepo obrezala.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 108. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je s tem zaljubljenim parčkom :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ..... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako barvita, super ti je uspelo.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Hihi, zelo simpatično :) Ni enostavno presedlati iz klasičnih formatov za voščilnice na A4, sama imam včasih že pri A5 težave :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno čestitko si ustvarila ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo simpatična voščilnica je nastala ♥ Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši