30. jun. 2014

Novi duhovniki

 .
Za nekaj trenutkov sem zamudila, ampak naj vseeno velja :)
Namreč, 29. junija je praznik sv. Petra in Pavla in na ta dan v Cerkvi dobimo nove duhovnike.
Letos je to malo poseben praznik, ker je duhovnik postal tudi prijatelj. Ne zgodi se vsak dan.
.
In prvič sem se tudi lotila čestitk za novomašnike in tiste, ki praznujejo obletnice duhovništva.
.
.
 .
 .
Tale napis "čestitke" je Tinin, zato čestitki pripenjam v junijsko galerijo.
.
 .
 .
.
.
.
Čestitke, dragi novi duhovniki! In veliko vztrajnosti, poguma, stanovitnosti, blagoslova ... na vaših poteh!
.

6 komentarjev:

  1. Zanimive voščilnice. Pred leti je tudi moj sošolec in sovaščan postal duhovnik, ma je bilo toliko drugega dela okoli njegove nove maše, da nisem niti blizu misli na voščilnico prišla... Tebi pa so super uspele!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so. Tudi mene čaka takšen izziv. Hvala za inspiracijo. Lp Tina

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe čestitke si izdelala...elegantne in zelo lepih barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepe, prav vse. Jaz sem pa delala voščilnico za zlato mašo, sem uporabila klasje in akvarelno tehniko in je prav lepo izpadlo :)

    OdgovoriIzbriši