31. jan. 2015

Otroška tresočka

 .
Že nekaj minut se zabavam ob glasnem ponavljanju naslova te objave. :)
Odkar sem pri Tini prebrala izraz "tresočka", se mi zdi tako dober slovenski nadomestek "shaker card". 
Ker sem dobila naročilo čestitke ob rojstvu fanta Filipa in ker v Craftalnici ravno zbirajo na kupčku različne tresočke, sem se odločila, da Filipu naredim tresočko. 
.

 .
Želja je bila, da je čestitka večjega formata (A5), da bo šla vanjo še ena fotografija za spomin, zato je v notranjosti žepek za fotografijo. Odrezan je s super Tinino šablono, zato čestitko pripenjam tudi v Tinino januarsko galerijo.
.

.
 Še en zabaven del tresočk je pošiljanje po pošti oz. predstavljanje, kaj si ob tem zabavnem "šumenju" v notranjosti kuverte misli poštar. :)
.
 
.
Hvala za vse obiske in prijazne komentarje! 
Pa lepo nedeljo vsem!
.
 

8 komentarjev:

  1. Velik format si super rešila, notranjost pa dodelala z vsemi "zahtevami" - všečkam :). Bogi poštarji, ko morajo čuvati vse naše stvaritve, ki potujejo križ kraž po Sloveniji ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je otroška voščilnica v zeleni barvi. Krasna tresočka. Všeč mi je tudi izdelana notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico ob rojstvu si naredila in se lepo poigrala tudi z njeno notranjostjo :-))
    Hvala, ker se igraš z nama s tresočko v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi, hi Mihalela...na poštarja pa še nisem pomislila :-))) Tvoja tresočka mora biti v živo, zaradi velikosti, sploh nekaj krasnega. Filip jo bo občudoval še mnogo let....

    OdgovoriIzbriši
  5. Velikost ji zagotovo doda še piko na i. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je, ker je v netipičnih barvah in še glasna :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je, všeč mi je ker ni klasično modra :).
    Prav predstavljem si poštarja kako potresa koverto in se čudi :).
    Hvala, da se igraš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Wwaauuu...naredila si čudovito tresočko in zelo lepo oblikovala tudi njeno notranjostl. Tudi meni je všeč izbrana pomladno zelena barva.
    Želim ti lep teden, Jana

    OdgovoriIzbriši