14. nov. 2014

Za svojo dušo

.
Tale naslovnica je čakala med "pozabljenimi" fotkami ... In očitno je čakala izziv hvaležnosti pri Tini in Vladki.
.
.
Zelo hvaležna sem za tale blog svet, kjer se dogaja veliko lepega, pozitivnega ... tudi izzivi, ki nas spodbujajo, da odkrijemo še kaj novega!
Hvaležna sem za Andrejin blog - vam priporočam obisk, če vam je blizu "delo na sebi". Andreja je posebna ustvarjalka in mojstrica besede.
In hvaležna sem za Alenko Rebula (ki navdihuje tudi Andrejo) in moje "soiskalke" iz ene izmed skupin, ki delamo po Alenkini knjigi in se enako tudi imenujemo: Blagor ženskam.
Andreja je organizirala poletni izziv, tole pa bo naslovnica zvezka vaj Na svoji zemlji (po knjigi Blagor ženskam).
.

8 komentarjev:

  1. Krasna je
    in dela na sebi imamo vsi veliko
    lep dan ti želim
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. kako lepo si se pripravila na vaje ;) super kobinacija dodatkov ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mihaela, prav vse mi je všeč na tej naslovnici zvezka, kako si se poigrala z barvami, linijami, kak napis si dala kot osrednji in kako si sestavila šopek.
    Čudovit zvezek, naj bo poln vsebin, ki te bodo dvigale v radost bivanja, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala tudi tebi, da si nas s to objavo popeljala v drugi svet blogov. Zelo mi je vsec tale naslovnica in hvala ti, da si se nama pridruzila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo naslovnico si ustvarila. Všeč mi je kombinacija barv in motivov. Res hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Verjamem, da tale zvezek pogosto in z veseljem vzameš v roke in vanj kaj zapišeš - resnično je prečudovit!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo krasna naslovnica zvezka. Naredila si zelo zanimive linije in tudi linija z klavirskimi tipkami je čudovita ideja. Všeč mi je napis! Lep začetek novega tedna ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši