29. dec. 2014

Praznične, tretjič

 .
Letos sem se zelo razveselila te rezalne šablone. Vsaj nekaj božičnih čestitk mora biti božičnih - s simboliko božiča. Saj so luštne vse z venčki in zvončki in božički in snežinkami, ampak vsaj nekaj jih mora ostati pri bistvu praznovanja. :)
.

 .
Zgornja je podložena s črnim izrezom, za nekaj sence (v živo se vidi malo bolje kot na fotografiji), spodnja pa je brez.
.
 
 .
Še v zeleni ...
.
 
 .
... in rdeči barvi.
.
 
.
Lep preostanek praznikov!
.
Zgornji dve pripenjam v Tinino decembrsko galerijo. Štampiljka "blagoslovljen božič" je njena, zelo luštna!
.
 
 

6 komentarjev:

  1. Ma vsaka posebej je nekaj posebnega. Sama sicer ne uporabljam preveč nabožnih motivov,ma tal tvoj blaonček s sveto družino je čudovit :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Mihaela, ta šablona je res enkratna in čisto ta prava, božična.
    Voščilnice so krasne. Če bi se morala odločati, bi izbrala prvo :)
    Ja, imaš prav, včasih se mi zdi, da smo pri božiču povsem pozabili, čigav rojstni dan je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi z to serijo si se krasno "poigrala" in šablonica mi je zelo všeč!
    Tebi in tvojim pa vse lepo v Novem letu.
    Pozdravček iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo narejene božične voščilnice,rdeča in prva mi nekako najbolj izstopata
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse so mi zelo lepe. Tole krasno šablono si čudovito uporabila! In ker sem pozna s komentarjem lahko še izkoristim priložnost :-) in ti zaželim vse dobro v letu, ki se je ravno začelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si uporabila sablono in vse dobro ti zelim v novem letu.

    OdgovoriIzbriši